Deltagare blå måndag

Godkväll!
Jösses vad seg jag är! Min arbetsdag var sådär, stressade hem och stressade till gymmet. Men det blev ett så grymt pass på gymmet med min kompis. Så himla nöjd! Kom hem och åt midag för en timme sen typ heh.

Men nu till er!

Först ut är Lottsky som visar två snygga lack! Tjusigt!

Linda bär lack från Tonic polish, blir så sugen på att köpa massor från det märket av hennes bilder, supersnyggt!

Elin är med idag och visar ett av mina mest använda lack, China Glaze - Skyscraper <3 Så himla snyggt!

Anna har OPI - Blue my mind på naglarna, riktigt snyggt! Kan inte minnas om jag visat det..


Tack för att ni var med idag! Imorgon ska jag sätta mig och ha lite tid för bloggen och göra lite tidsinställda inlägg tänkte jag.

Ha en fin kväll <3

Kommentarer

Populära inlägg