Blå måndag: Catrice - Irregular galaxies

Godmorgon och välkomna tillbaka till en blå måndag! Den första i maj! Jag kan inte alls förstå att det redan är maj..

Jag ber om ursäkt för att det inte blev någon sammanfattning förra veckan, jag mår ganska dåligt just nu och det gjorde att det inte fanns någon ork. Jag lovar er att det kommer ikväll, för jag vill ju att ni ska känna att jag lägger tid på det här.

Hur som, idag visar jag ett lack från Catrice som jag köpte i Spanien för en månad sen. Hur fint duokromt lack som helst som skiftar i blått och lila. Det blåa är mer närvarande och det är två lager på bilderna. Ursäkta min lillfingernagel, den gick av direkt efter jag gjorde naglarna hos Elin och jag har bara inte haft tid att göra om den.






Några bilder i kvällsolen och några i dagsljus.

Vad tycker ni om detta lack? Jag gillar verkligen den mörka färgen även om det är vår och man "borde" bära ljusare nyanser. Jag hoppas ni är med idag och visar blått antingen på naglarna eller i sminkningar. Lägg till er länk här nere så kikar jag som sagt in ikväll, tills dess ha en underbar måndag!



Kommentarer

Populära inlägg