Blå måndag: Cirque - Bejeweled

Godmorgon!
Detta inlägg brukar jag skriva på söndagen men nu sitter jag här på måndagsmorgonen och skriver. Igår satt jag i soffan hela dagen med en bok, jag verkligen fastnade! Jag läste klart Jojo Moyes tredje bok om Louisa Clark, kan rekommendera den serien!

Hur som, dags för blå måndag! Har ni haft en bra helg?

Idag visar jag ett lack jag fått låna av Elin, nämlingen ett mörkt blått holo lack. Och herrejösses vilket holo det har i sig! Målade innan gymmet igår och planen var att byta när jag kom hem men det var så fantastiskt att det fick sitta kvar på naglarna. Det behöver inte vara i direkt solljus för att man ska kunna se effekten heller även om det ser helt magiskt ut i solljus.

Det är två lager på bilderna, torkade som en dröm. Har topplack över och tänk på att jag har gelenaglar.







Så himla fint!

Jag älskar verkligen detta lack, vad tycker ni? Den här basfärgen, den blåa är en av mina favorit nyanser när det kommer till blått.

Jag hoppas ni är med idag och visar blått. Lägg gärna till er länk innan 22:00 och kommentera gärna så kikar jag in här ikväll!



Kommentarer

  1. Ujuj sååå tjusigt, färgen och effekten är verkligen som en ädelsten på naglarna. =) Har flera blå idag, har en liten temaperiod där jag visar lack jag burit förr eller som stått lääänge i min samling. =)

    SvaraRadera
  2. Ett av mina favoriter i samlingen oxå!

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR det här lacket! Ett av få blå som jag verkligen passar i också :) Och det ser underbart snyggt ut på dig!

    SvaraRadera
  4. Det ser verkligen supersnyggt ut! Jag har också det här lacket men jag upplever att min är ljusare, kan ju skilja lite med indielack ibland. Otroligt snyggt oavsett. Jag har haft en bra helg, känns inte som att jag har gjort så mycket men när jag tänker efter så blev det nog en del ändå:.Tiden gick iaf:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg