Pretty seroius - Liquid leprechaun

Halloj!
Glad påsk på er! Jag har inte en typisk påskmanikyr på mig utan jag har faktiskt haft det här gröna lacket i en vecka. Jag älskar det plus att det är så jobbigt att ta bort glitter från gelenaglar haha. Elin ska göra om dem på måndag och då blir det lite somrigare manikyrer för jag ska till Spanien nästa vecka.

Men nu till detta underbara lack! Det är tre lager på mina naglar men jag har så långa så ni med kortare naglar klarar er nog på två lager.





Tyvärr inga solbilder men lita på mig när jag säger att det ser fantastiskt ut i direkt solljus! Detta lack är fullproppat med glitter och är dessutom holografiskt! Helt klart en av favoriterna hittills iår. Jag har köpt det på rainbow connection men märket har en egen sida.

Hoppas ni får en trevlig påsk, jag ska hem till min syster idag och grilla. <3 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg