Helgen

Hej på er!
Hur mår ni?

Jag har haft en så himla bra vecka! Har fått in fem pass på gymmet, så idag känner jag mig rätt trött i benen om jag ska vara ärlig hehe. Tränade ben igår och idag fick jag in lite kondition (som jag för övrigt hatar!) och lite armar. Imorgon blir det kondition igen och kanske lite core. Jag älskar att träna, jag behöver bara komma iväg haha.

Och veckan har bjudit på arbete och gjorde om mina naglar hos Elin i tisdags. Så skönt med lite kortare naglar även om de fortfarande räknas som långa. Men jag har ju inte haft så mycket tid på kvällarna så har knappt hunnit måla! Jag käkar ju lågkolhydrats kost nu och har fått till det riktigt bra med maten i veckan. I fredags var jag ensam så ville verkligen ha thaimat så det åkte jag och handlade efter jobbet! Svängde in på Stadium först och köpte nya träningsbyxor först, skönt med ett par som sitter kvar på midjan när jag springer!

Jag bjuder på två bilder från helgen!



Lite smink och lite tränings selfies!

Berätta gärna vad ni har gjort! Vi hörs igen imorgon när blå måndag kommer upp. Puss!

Kommentarer

Populära inlägg