Deltagare blå måndag 12 mars

Godkväll!
Hoppas er dag har varit bra, min var helt okej. Har tränat nu på kvällen och det var så jobbigt. Jag hatar att träna kondition men vill ju bli bättre på det så har börjat med intervaller på inrådan av min personliga tränare. Pjuh jobbigt!

Namnet på lacket jag bär kommer från sista Harry Potter filmen, en av professorerna säger den trollformeln när de ska skydda slottet mot Voldemort. Nörd? Jag? NEJ :D


Men nu till er!

Linda bär ett ursnyggt lack från MsSparkle! Jag önskar jag hade fler i min ägo :)

Emma visar snygga lack från OPI. Gillar verkligen fjärilarna.

Kerstin visar snyggt smink, jag älskar verkligen blå eyeliner!

Och sist och yngst någonsin har vi Kersins lilla son som bär två olika blåa lack. Riktigt läckert!

Nu är jag så trött att jag snart somnar med datorn i knät så jag ska gå och borsta tänderna och smörja ansiktet och sen sova. Jag hoppas vi ses fler gånger denna vecka. Ha det! Puss!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg