Blå måndag: IsaDora - Poolside blue

Godmorgon och välkomna till ännu en härlig blå måndag!
Vad har ni gjort i helgen? Jag var ute i fredags så hela lördagen spenderades i soffan och igår lämnade jag tillbaka ett par byxor och bytte till en mindre (!) storlek! Annars mest tagit det lugnt faktiskt, behövde återhämta mig känner jag. Nu är det en ny vecka och jag ska försöka få in fem träningspass samt på fredag händer något roligt. Återkommer om det!

Men nu till något roligare nämligen blåa naglar. Jag tänkte jag skulle swatcha lite blåa lack att ha på lager men just nu har jag nog bara tre otestade. Swatchade två igår men mina nagelband är så torra på de bilderna.. Anyway idag ska jag visa ett av lacken jag swatchade nämligen ett IsaDora lack jag köpte i höstas. Det är tre lager på bilderna och färgen är sådär härligt pool blå. Passande namn med andra ord!



Som sagt, ursäkta mina torra nagelband. Katastrof!

Jag gillar den här blåa nyansen, tycker den har ett fint djup i sig. Jag hoppas ni är med och visar blått idag, lägg till er länk innan 22 så kollar jag in hos er ikväll efter jobb, träning och middag!



Kommentarer

  1. Supersnyggt och jag är en stor fan av Isadoras lack!

    SvaraRadera
  2. Det här är verkligen ett underbart snyggt lack! Tack för att du la till mig i länklistan!❤ Glömde det helt och kom på det nu.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg