Notd: BarryM - Socialite

Godkväll!
Första inlägget 2018, här kommer ett sent inlägg men har jobbat hela dagen och sen hade jag PT timme. Jösses, det märks att jag knappt rört på mig de senaste två veckorna. Passet var en halv katastrof! Men jag gick i alla fall! Vi körde ben så jag lär ha lite svårt imorgon och på fredag haha.

Imorgon är det dags för mig att korta ner naglarna igen hos Elin. Ska bli skönt då de blivit ganska långa. 

Men lacket jag ska visa nu är min nyårsmanikyr! Jag skulle gått hem till en vän som har en dotter som tycker jag är cool som har lila rött hår och glittriga naglar. Så jag målade detta! Men vi gick aldrig dit eftersom jag inte mådde så bra tyvärr. 

Det är två lager på bilderna och även om jag inte är en rosa person så är det här lacket riktigt fint!











Rosa bas med hologlitter i! Riktigt snyggt tycker jag och formulan var fantastisk. Jag gillar BarryM!

Vad hade ni på naglarna på nyår?

Kommentarer

  1. Jättefint lack! Så tråkigt att du inte mått bra, hoppas du kryat på dig nu iaf. Jag hade klassiskt svarta naglar med silverglittergradient, men det vet du ju redan :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg