Deltagare blå måndag 15 januari

Godkväll!
Hur har er måndag varit? Jag har jobbat, med lite övertid på grund av sjuka kollegor, sen åt jag middag och stack till gymmet. Nu tänkte jag hälsa på hos er!

Först ut är Linda som visar ett superläckert lack från ILNP!

Anna visar ett lack från Calvin Klein! Superläcker färg och jag har inte testat märket själv tror jag.

Ingegerd bär ett snyggt lack från Ztiz, knappt hört om det märket om jag ska vara ärlig..

Kerstin visar det urläckra Give me space från OPI! Jag älskar det lacket och blev förvånad när jag hittade det i min samling haha. Jag minns inte att jag köpt det..

Nageldraken visar ett lack från KBShimmer! Jag köpte mitt första bara häromdagen (men det är grönt) men de är så fina!

Tack för att ni var med! Så kul med alla blåa manikyrer, jag önskar temadagen vore mer internationell bara. Men kanske får börja med att skriva på engelska också.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, jag ska duscha och sen sova!

Kommentarer

Populära inlägg