Blå måndag: Let your twilight sparkle

Godmorgon och välkomna till januaris sista blå måndag! Varför går tiden så fort?!
Hur har er helg varit? Jag har firat att en vän flyttat hemifrån med en aningens för mycket alkohol.. Sen har jag umgåtts med min syster <3

Idag tänkte jag visa er ett lack som är så otroligt fint! Det är ett topper egentligen så jag bär det över ett mörkt grått lack. Det är från China Glaze My little pony collection som kom ut 2017 tror jag.







Det är två lager över mörkt.

Jag älskar verkligen det här, det påminner om ett av mina favoritlack som är Happy wife, happy life och som jag tror Darling Diva släppte för flera år sen som också är en topper. Jag vill testa att bära detta över mörkare lila lack! Vad tycker ni om såna här lack? Jag älskar att det skiftar i olika färger beroende på vinkel och ljus!

Hoppas ni är med idag och visar blått <3


English: This is Let your Twilight sparkle from China glaze, a beautiful topper over dark grey. I love the look of this, it´s different depending on light and how you move your hands. Love it! I want to test to wear this over a dark purple or green, what do you think?


Kommentarer

  1. Fint effektlack, ser väldigt bra ut över ett mörkt lack! =)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar såna här lack, tycket de är otroligt vackra! Denna skulle säkert bli snygg på både blått, lila, grått och svart.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg