Deltagare blå måndag 18 dec

Nu kommer äntligen deltagarlistan!
Jag åkte nog på vinterkräksjukan.. funderar på om jag blev smittad på Skansen för jag var där med familjen på lördagen. På söndags natten fick min systers sambo magsjuka, jag på måndag förmiddag och idag fick jag höra att barnet i familjen också är sjuk. Jag hoppas vi kan fira jul ihop ändå <3

Men nu till något roligare! Vad roligt att det var så många som gillade lacket, jag har det fortfarande på naglarna och jag är kääär.

Först ut idag är Lottsky som visar en jättefin julmanikyr med lite nailart.
'
Karin är med för första gången, välkommen hit! Hon visar ett blå grått lack från Depend, snyggt!

Linda visar ett ursnyggt lack från Tonic Polish. Jag blir sugen på att köpa från detta märke!

Kerstin visar ett fint Depend lack, jag gillar de typerna av blått!

Nageldraken visar ett lack från Depends across the universe kollektion, supersnyggt! Undra om inte den kollektionen har varit de mest visade lack under den här hösten?

Angelica visar en snygg julmanikyr med snögubbar på! Jag önskar verkligen att jag var duktig på nailart, det ser så snyggt ut!


Tack för att ni var med i måndags och ursäkta förseningen <3


Kommentarer

Populära inlägg