CND - Berry Boudoir

Halloj och god fortsättning!
Jag vann ju hela CNDs höstkollektion hos Helena för ett tag sen och nu har jag testat ett av lacken. Detta är härligt blodrött och det är tre lager på bilderna.







Så snyggt och det är sällan jag bär såna här nyanser om jag ska vara ärlig. Jag använder mest grönt och blått pga temadagarna. Men nu har jag swatchat lite så jag kan börja använda mina andra färger också. Har ni några CND lack? Jag har deras topplack också men inte testat det än. det här är ju sån där 7 days polish. Jag har som sagt hela kollektionen så den kommer ni att få se i framtiden.

Hoppas ni har en trevlig juldag, min mage mår inte hundra så jag mår inte alls så bra. Men det går nog över! Har i alla fall målat om naglarna från min snygga julmanikyr.

Kommentarer

Populära inlägg