Blå måndag: Två manikyrer i en

Godmorgon och välkomna till en blå måndag här hos mig!

Jag hoppas ni mår bra och har haft en bra helg. Det har jag, i lördags var jag ute på julmiddag på jobbet, vi käkade libanesiskt, mums! Några av oss fortsatte vidare ut och jag kom hem tre på morgonen haha. Igår söndag spenderade jag hela dagen i soffan pga ganska bakfull. Oh well, det var riktigt trevligt!

Idag har jag två nagellack på mig, det ena är från Glam Polish senaste kollektion och heter Its a curious thing (Dumbledore säger så) och är ett silvrigt lack och kan eventuellt vara det finaste silvriga lacket jag sett! Det andra, som är blått, är Meteor shower från China Glaze. Formulan på Chg lacket var hemskt, jag tror jag har fått ett måndags exemplar. Men det funkade ändå, det är två lager av det blåa och tre lager av det silvriga. Jag bar silver naglarna med rött häromdagen och det är därför det är lite rött på en av naglarna, blev lite knasigt med överlack.





Riktigt snyggt tycker jag! 

China Glaze lacket är en blå bas med glitter i, glittret har lite olika färger vilket gör att lacket får ett fint djup.

Jag hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera gärna. Jag kikar in ikväll!
Ha en underbar måndag!


Kommentarer

  1. Synd på formulan men väldigt fint lack och fin manikyr! =)

    SvaraRadera
  2. Kul med två i en, urfina lack båda två :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg