Eotd: Jaclyn Hill paletten

Hallå och välkomna tillbaka! Idag bjuder jag på en sminkning, jag bar denna på en kollegas 30 års fest och kände mig så fin hela kvällen. De röda tonerna gör verkligen att mina ögon syns!

Jag älskar den här typen av färger, de gör så att mina ögon verkligen syns. Jag har använt min Jaclyn Hill palett från Morphebrushes som jag älskar!







Ansikte:
Urban decay optical illusion primer
Lumene blur foundation i 00
Too faced born this way concealer Fairest
Rimmel #insta fix+matte
Nyx blush in Taupe för contour
Physicians formula butter bronzer i Ligh bronzer
Rouge minns jag inte
Highlight Pixi aspynovard

Ögon:
Jaclyn hill paletten från Morphe (ren kärlek)
Nyx tres jolie som tighltine i färgen svart
Loreal lash paradise mascara


Det var kanske inte alla detaljer då jag totalt glömde bort att skriva en produktlista. Men paletten är jag säker på! Vad tycker ni? Jag älskar den här typen av färger på hösten men egentligen på alla årstider.

Kommentarer

  1. Superfint, älskar också den paletten. Röda toner får verkligen gröna ögon att poppa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Använder min alldeles för sällan dock :(

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg