Deltagare blå måndag 13 november

Godkväll!
Hoppas er måndag har varit bra. Jag har jobbat och sen träffade jag en vän och shoppade lite och sen åkte jag och tränade. Hade verkligen noll lust men gjorde det ändå, 30 min på löpbandet i olika lutning och fart. Nu är jag relativt trött.

Men nu ska vi titta in hos er!

Först har vi Ingegerd som visar ett supersnyggt lack från Across the universe kollektionen. Så fint!

AnnKicki visar samma lack som Ingegerd. Oerhört snyggt! Tror jag har det och borde också visa det snart!

Nageldraken visar samma lack som de två över, så snyggt!

Linda visar ett supersnyggt lack från Colors by Llarowe!

Marina visar fem av lacken i Across the universe kollektionen från Depend, den är onekligen så himla snygg!

Kerstin visar också Depend men inte samma som de andra. Det här var också riktigt snyggt!

Sist men inte minst, hon har inte lagt till sin länk men jag hämtade den, har vi Sminkan som visar duokroma läppar! Så snyggt!

Tack för att ni var med idag, jag kommer tillbaka redan imorgon med en sminkning!
Ha det så bra <3

Kommentarer

Populära inlägg