Blå måndag: Color club - No curfew

Godmorgon!
Nu är det måndag igen och det är november. Helt sjukt vad tiden går fort! 

Idag visar jag ett matt lack från Color club som jag köpte i USA. Jag lät det vara matt denna gång men man får ju självklart ett glansigt lack av topplack. Det är två lager och det torkade så snabbt! Formulan var lite rinnig men lätt hanterlig. Jag har dock målat lite utanför, mina gelenaglar har växt så det ser kanske lite knasigare ut än det skulle gjort om jag haft naturliga naglar.






Det som ser lite klumpigt ut under är glitter från ett annat lack som jag inte får bort från mina gelenaglar.

Vad tycker ni om detta lack?
Jag älskar den här typen av blåa färger och även om jag har en del glitter lack i min kollektion så älskar jag ändå såna här "simpla" lack. Jag hoppas ni är med idag och visar blått, lägg till er länk och kommentera gärna. Jag kikar in ikväll!



Kommentarer

  1. Jag fick inte till bilden idag igen, kan inte fatta varför. Men jag älskar också "simpla" lack, och det du visar är ett exakt sånt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh, jag kollar ju in hos er ändå! Ja simpla lack är fina!

      Radera
  2. Urhärlig färg! Jag sportar liknande idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ditt var liknande, jag ska nog ha överlack på mitt lack snart tror jag!

      Radera
  3. Åh jag älskar också den typen av blå, fast jag föredrar ju blanka, med överlack alltså. Har aldrig varit så förtjust i matta lack . Men fin färg är det!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg