Deltagare blå måndag 30/10

Godkväll!
Hoppas er måndag har varit bra, jag har varit hemma från jobbet med krånglande mage, blir hemma imorgon med. Men jag mår lite bättre nu på kvällen än vad jag gjort under dagen. Kul att se att så många var med idag ändå, kan ni förstå att det är sista oktober imorgon?!

Imorgon är ingen vanlig dag utan min älskade syster fyller år också! <3 Men vi ska inte ses imorgon utan på lördag.

Nu tänkte jag hälsa på hos er och först ut har vi AnnKicki som också visar ett lack ur denna kollektion. Så fina!

Linda visar ett lack från Painted polish, jag måste erkänna att jag inte ens hört om det märket förut.. Men riktigt riktigt fint är det!

Helena visar ett lack från Cupcake Polish som har ett Harry Potter namn! Jag känner direkt att jag måste ha det, både för namnet men också för färgen! Riktigt snyggt!

Malin bär ett fint lack från Vapid. Jag gillar färgen, tycker den ser mysig ut if that makes sense..

Kerstin bär också ett lack från Depend across the universe, riktigt snyggt!

Och sist men absolut inte minst har vi Marina som bär ett riktigt snyggt lack från OPI.

Det var alla som var med denna måndag! Tack! Det kommer faktiskt komma lite inlägg i veckan, jag har schemalagt några och jag hoppas kunna fixa fler inlägg rent allmänt framöver. Det tar ju en hel del tid att blogga och fixa med videos men det är ju något jag tycker är kul. Ska bara klämma in det mellan träning och annat som sker i vardagen. Ha en fortsatt trevlig vecka hörni, puss och kram!

Kommentarer

Populära inlägg