Eotd med Sleek från 2016

Hej på er!
Nu ska jag visa en lite äldre sminkning jag hittade på datorn. Den har inte kommit upp tidigare av någon konstig anledning, tror inte jag var så nöjd med bilderna. Men äsch jag visar ändå!







Åh mitt röda hår!

Jag har alltså använt mig av båda paletterna på bild. Smink gör mig hel på något sätt. Inte så att jag känner att jag måste ha smink på mig jämnt eller ha ögonskugga varje dag. Men känner jag mig nere eller är jag glad så älskar jag att sätta mig vid mitt sminkbord och bara skapa. Smink för mig är så mycket mer än utseende, det gör mig kreativ. Jag har aldrig sett mig som kreativ förut, men nu förstår jag att även om jag inte kan måla så kan jag sminka. Smink är så kul också! Vad har ni för relation till smink? Ser ni det som ett måste eller är det kul precis som det är för mig?

Ha en trevlig helg alla fina!

Kommentarer

Populära inlägg