Blå måndag: EOTD med Jaclyn Hill paletten

Godmorgon och välkomna tillbaka till ännu en blå måndag! Mitten på september, jösses vad tiden går fort!

Idag tänkte jag visa smink, nämligen ett blått öga med Jaclyn Hill paletten från Morphebrushes som jag köpte i USA. Jag har använt paletten två gånger och jag älskar den! Denna sminkning finns det också en video på men den är inte uppe på min kanal än. Som ni ser var mitt hår alldeles nyfärgat här, en färg från Directions som heter Dark Tulip. Det är lila! Älskar det! Efter två dushar försvann det mesta i hårbotten så det ser lite bättre ut nu!








Jag har använt några bruna skuggor i ögongloben och i yttre delen av ögat. Sen la jag en matt turkos skugga i yttre delen och på locket har jag den turkosa skuggan längst bort. Så himla fint! Vad tycker ni?

Jag hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera gärna. Jag kikar in hos er efter jobb, middag och träning. Tills dess, ha en fin måndag!



Kommentarer

  1. Det blev jättefint! Den paletten ser väldigt bra och användbar ut!

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg kombo. Nu vill ju inte mina bilder så jag la bara ut på insta. Men orkar nån kolla så är adressen https://annkicki.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Sååå snyggt, både make upen och håret! =)

    SvaraRadera
  4. Såå himla fin sminkning! Får lite femtiotalsvibbar med den där blå tonen. Paletten verkar fin! Jag har inga blå naglar idag, men väl blått på munnen och lite runt ögonen med... hoppas det är ok :-)

    SvaraRadera
  5. Wow vilken fin sminkning, och paletten ser också jättehärlig ut!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg