Deltagare blå måndag 21/8

Jag vet, förlåt! Det är inte meningen att vara värdelös men den här veckan är inte min kompis! Har otrolig jetlag, ögoninfektion eller något sådant och nu även svullen i halsen. Vill helst bara lägga mig ner och sova i någon vecka. Men jag vill iaf kommentera hos er och länka er så ni vet att jag bryr mig, för det gör jag!

Först ut är Lottsky som bär ett urläckert Deborah Lippmann lack! Jag minns när alla skulle ha DL lack tror jag äger tre. Fint!

Karin bär ett lack från Depens höstkollektion, ser riktigt fint ut! Måste säga att jag gillar det matt också!

Sen har vi Linda som bär ett så himla snyggt lack från Ms Sparkle!

Och sist men inte minst har vi Kerstin bär en jättesnygg nailart! Jag önskar att jag kunde göra samma!



Tack alla fina som var med idag och tack till er som kikade in och läste inlägget. Jag ska försöka bli frisk så det blir lite mer inlägg framöver. Jag ska göra om mina gelenaglar på söndag, tänker göra genomskinlig gele så jag kan använda alla mina fina lack!

Vi ses igen på måndag om jag inte får upp något innan, ha det bäst så länge!

Kommentarer

Populära inlägg