Notd: Femme fatale - The necromancer

Hallå!
Idag är det söndag och det är vår i luften! Solen skiner och det verkar riktigt varmt ute. Jag ska strax åka iväg och köpa en grej men sen tror jag ändå det blir att vara hemma. Har som sagt en inre stress just nu som gör att jag behöver vila på ett helt annat sätt än tidigare. Jag har inte ens tränat något den här veckan för att jag inte mått så bra, varken psykiskt eller fysiskt. Men snart är jag nog på banan igen! Hoppas allt är bra med er och att ni har en bra helg <3

Men an vi prata om det här lacket?! Jag tror på riktigt att det är ett av de finaste i min samling. Jag älskar det verkligen! Och namnet dessutom, så intressant!








Ursäkta bildspam men det är det underbara The necromancer från från Femme Fatale. Det är tre lager på bilderna och det är ett lila lack med både holo i sig och glitter. Jag totalt älskar det! Bar det i flera dagar tillochmed. Vad tycker ni? Jag blir sjukt sugen på att äga fler från märket, detta är tyvärr det enda jag har.

Kommentarer

Populära inlägg