Deltagare blå måndag 22/5

Halloj!
Gillade det nya sättet att visa blått via en video? :)
Och min nya bloggdesign? Den är inte helt klar än men det lär ta ett tag innan den blir det då livet har mer att ösa på mig än vad jag vill just nu.

Nu tänkte jag kika in hos er!

AnnKicki var först ut med ett snyggt lack från ett märke som heter Douglas. Jag tror det är ett drugstore märke och jag har för mig det snackades en del om det för några år sen.. Någon som minns?

Anna bär ett snyggt A-England lack!

Karin visar ett snyggt lack från Depend, älskar den nyansen.

Linda visar glitter på ljusblått. Riktigt läckert!

Lottsky bär ett så ljust lack att det nästan ser mintgrönt ut!

Alexandra har gjort en snygg nailart med blått! Läckert ju!


Tack för att ni var med denna måndag! Hoppas ni får en bra vecka :)
Jag åker till London på lördag med en vän och jag längtar verkligen <3

Kommentarer

Populära inlägg