Deltagare blå måndag 15/5

Godkväll!
Hur mår ni? Har ni haft en bra måndag?
Min har varit rätt tråkig men har fått en del gjort. Tillochmed hunnit redigera lite!

Nu ska vi kika in hos er!

Först ut är Helena som visar ett så himla fint Depend lack! Måste ha cravings..

Lottsky visar ett äldre lack från H&M. Jag har också massor av deras små kit hehe

Karin bär ett fint lack från China Glaze vårkollektion iår. Snyggt!

AnnKicki har ett lack från Lidl på naglarna, lite roligt jag köpte samma nyans i söndags.. Hade tänkt använda det men tänkte vänta haha.

Linda visar Foxy paws, ett märke som jag aldrig hört talas om tidigare. Men riktigt fint är det!

Anna bär en fin gradient med lack från IsaDora, så coolt!

Sist men inte minst har vi Camilla som jag tror deltar för första gången, välkommen! Hon bär ett lack från Glam polish, so pretty!

Det var allt för idag, jag hoppas på fler manikyrer i veckan och fler youtube videos. Jag hoppas att några av er uppskattar att få se mig i videoformat också.

Ha en bra vecka, vi hörs!
Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg