Deltagare blå måndag 3/4

Hej på er!
Jag skulle fixa detta igår kväll men det var en dålig kväll för mig. Det är egentligen inte så mycket bättre nu, har haft lite migrän hela dagen med illamående och skakningar men nu har jag kommit hem från jobbet.

Tänkte kika in hos er, ni var tyvärr inte så många denna gången.

Först ut har vi Lottsky som visar en så fin vårig manikyr med både blått och gult!

Linda är med och visar ett ursnyggt lack från BarryM! Ni vet väl att ni kan vara med via instagram också, ni behöver inte ha en blogg!

Sist men inte minst har vi Kerstin som visar blått från Depends vårkollektion! Snyggt!


Det var allt för denna blåa måndag! Jag skrev in alla mina lack i mitt google docs dokument i helgen, hade en hel del som inte var i skrivna. Så nu har jag återupptäckt en hel del lack kan jag lova, så sugen på att måla naglarna varje dag!

Kommentarer

Populära inlägg