Blå måndag: Island girl - Honolulu Orchid

Godmorgon och välkommen tillbaka till blå måndag!
Vilken helg jag har haft! Jag bilade till Skåne med tre tjejer från en grupp på Facebook för att träffa några fler ur samma grupp. Av de 11-12 personer som kom hade jag träffat en person irl tidigare och nu spenderade vi en helg tillsammans. Vilka underbara människor! Det är söndag kväll när jag skriver detta inlägg och trots att jag är trött som ett as har jag tankat så mycket energi <3 Jag älskar er allihopa!

Idag tänkte jag visa ett lack jag köpt på Hawaii förra året. Märket är exklusivt för Hawaii och Las Vegas. Det är en härlig blå nyans men formulan var rätt kass faktiskt. Det är ett kräm lack och det är tre lager på bilderna. 





I solljus ser det ut som neon vilket förklarar formulan lite..

Som ni ser är det ojämnt och lite bubbligt trots tre lager och överlack. Jag har testat andra lack från märket (men tydligen inte visat i bloggen, så de kommer återanvändas) som är hololack och formulan på dem var fantastiska. Får ni chansen att köpa lack från märket tycker jag verkligen ni ska köpa!

Jag hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera gärna. Jag kollar in hos er ikväll, jag lovar! Förra veckan hann jag inte men denna vecka är jag tillbaka med full kraft.

Kommentarer

  1. Vilken härlig helg det verkar ha varit! =) Fin nyans, kanske förlåter formulan lite. =) Är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helgen var så himla bra! Kul att du är med <3

      Radera
  2. Helgen var verkligen fantastisk! Hoppas kunna vara med på blå måndag snart. Var så himla längesen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är en sån fantastisk människa <3 Jag ser fram emot ditt bidrag när du har tiden och lusten!

      Radera
  3. snyggt lack ser nästan ut som mitt =)kul med ett märke som inte så m ånga ha.är med idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja märket är kul! Jag köpte som sagt snygga holos från det märket som jag får ta och visa här på bloggen snart :)

      Radera
  4. Det låter som en riktig kanonhelg! Fantastiskt hur starka band som kan knytas med nagellack som grund, vänskapen överlever hundratals manikyrer!:) Lacket är fint men formulan låter ju inte så kul precis. Jag var förresten också med igår men var lite seg på att lägga upp min länk:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg