Fotd: Teaspoon

Glad lördag och välkomna tillbaka till min blogg!
Jag vet att jag inte postat något i veckan, men den har flygit förbi som vanligt! Men det börjar bli ljust ute, visst är det riktigt härligt?!

Idag lekte jag lite med kontrastfärger, var tvungen att gå ut idag så den är inte så galen som man kan tro utan mer lättburen.





Ansikte:
NYX Angel veil primer
Tikei cosmetics mineral foundation R1
Makeupstore - Smog som contour
Soapandglory bronzer
Makeup revolution baked blush
Makeup revolution baked highlighter
Makeupstore tri brow

Ögon:
TooFaced chocolate bar palett
Colourpop grön kajal i färgen Teaspoon (Typ det vackraste jag äger för tillfället!)
H&M eyeliner
IsaDora precision mascara black


Jag älskar den här looken och tycker att det gröna kompletterar det lila perfekt. Chocolatebar paletten är fortfarande mitt bästa köp någonsin i sminkväg tror jag. Så lättanvänd!

Jag har typ slutat med ögonprimer, det behövs knappt längre. Sorry om jag inte har några bilder utan glasögon men jag tog bara mobilbilder idag. Hoppas ni har en fin lördag, jag ska krya på mig. Har nästan tappat rösten av min förkylning.

Massor med kramar!

Kommentarer

Populära inlägg