Deltagare blå måndag 20/2

Hej på er!
Ursäkta att detta kommer upp idag tisdag men jag vet inte vad som hände med gårdagskvällen. Jag kollade på något serie avsnitt och sen somnade jag i princip! Men jag kikar helt enkelt in hos er idag istället. Vad kul att se att det är fler med denna vecka än förra. <3

Först ut har vi Ingegerd som också visar China Glaze idag, fast ett annat. Riktigt snyggt det där!

Anna visar en härligt glittrig manikyr. Usch för att skära sig i fingret, men tur att det gick bra!

Emma visar ett lack från IsaDora, riktigt fint!

Hanna (som jag tror är med för första gången) visar en ursnygg gradient.

Linda visar ett lack från ILNP. Riktigt fint!

Och sist men absolut inte minst har vi Kerstin som visar Lacqua. Riktigt fin färg!

Tack alla som var med denna vecka! Det är alltid så kul med blå måndag, ni gör det roligt!


Kommentarer

  1. Det stämmer att det är första gången jag är med. Ska försöka komma ihåg att passa in blått med måndagar så jag kan vara med fler gånger. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg