Söndagsbad

Hej på er! 
Vilken helg jag haft! Var hemma torsdag och fredag med migrän. Värst var det på torsdagen då jag var envis och körde till jobbet. Väl där började armarna skaka och jag kunde inte fokusera ordentligt så jag körde hem och gick och la mig. På kvällen mådde jag fortfarande dåligt så tog beslutet att vara hemma på fredagen också. Sen igår och idag har vi rensat förråd och slängt saker på tippen. Så skönt att ha det avklarat. 

Nu har jag ont i huvudet igen men jag gissar på att det är vätskebrist tyvärr. Försöker dricka ikapp nu. Tog ett bad för en stund sen med lite roliga saker från Lush. En stjärna som man håller under rinnande vatten så får man bubblor (och den luktar sött!) och en badbomb som luktade äpple. 


Hoppas ni har en trevlig söndag kväll, vi hörs imorgon med blå måndag inlägg! <3

Kommentarer

Populära inlägg