Grön onsdag: Pahlish - Nine and three quarters

Godkväll!
Idag har jag tänkt att jag skulle blogga först på morgonen innan jobbet.. det hände inte.. sen på lunchen, sen efter jobbet innan träningen. Men nu sitter jag här, senare på kvällen och har tränat och ätit middag. 

Underbara Karin har såklart grön onsdag och jag är med! Här är två lager av en helt underbar grön nyans från Harry Potter kollektionen. Lätt att måla med och täckte på två lager. 





Så vacker grön nyans och så vackert glitter! Ursäkta mina torra händer, jag smörjer och smörjer men de har lidit de här kalla dagarna!

Kommentarer

  1. Snyggt som tusan är det iaf! Jobbigt med torrheten, jag kör alltid med olja innan fotandet så syns det inte iaf hehe

    SvaraRadera
  2. Verkligen snyggt lack! Bra att det räckte med två lager också, tycker man ofta behöver tre av Pahlish..

    SvaraRadera
  3. Pahlish får ett sådant fint djupt i sitt glitter =) Väldigt fint, jag har alltid tänkt att Harrys galamantel i "Den flammande bägaren" har den färgen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg