Blå måndag: Royal Blue

Godmorgon!
Har varit en riktig sjukstuga här sen jag kom hem från London! Förkyld, ont i halsen och nu i helgen började rösten ge vika. Jag har klarat av att jobba men har varit ganska trött. 

Idag visar jag smink! En jättefin ögonpenna som jag köpte i Morphe affären i USA i somras. Satt som en smäck hela dagen också trots en dag med snö på en julmarknad. 







Jag gillade pennan jättemycket! Däremot blev bilderna sådär, tycker nästan att det syns att jag är sjuk. 

Hoppas ni är med idag med manikyrer eller smink. Jag kikar in ikväll! 

Kommentarer

  1. Du kan göra så fin eyeliner...kan inte jag längre, för mycket skrynklor ;) Jag är med idag iaf.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och sköt om dig! Verkligen fin färg på pennan och du lägger som alltid superfin ögonmake-up. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg