Kat von D liquid lipsticks

Hej allihopa! 
Hos mig har det varit snökaos nästan hela veckan, tur jag har gångavstånd till jobbet (eller att jag nästan kan välja själv snarare) och kunde gå till jobbet de hör senaste dagarna. Det kom ungefär 40cm snö under ett dygn.. Ja ni kan ju tänka er vad som hände. 

Hur som, hoppas ni mår bra! Jag är förkyld och ligger hemma och vilar upp mig, har inte tid eller lust att bli sjuk. Skulle hälsat på världens finaste pojke idag men det får vänta. 

Istället tänkte jag visa er vad jag köpte på Sephora för några veckor sen! Jag har alltid sagt att jag ska försöka bli en läpptjej och i somras köpte jag en fullsize lippie från KvD som jag bara älskar. Så hittade jag detta minikit på Sephora nu och slog till!




Så fina färger eller vad säger ni? Jag gillar formulan på dessa, de torkar matt! Sen kanske jag inte kommer använda det blåa eller lila på jobbet men ändå coola färger. 

Jag köpte detta för 495kr om jag inte minns fel. 

Kommentarer

Populära inlägg