Blå måndag: OPI - Ink

Hej alla fina!

Nu är jag äntligen tillbaka med manikyr! Jag tog bort mina gelenaglar i torsdags och är hur nöjd som helst med hur mina naglar ser ut efter ett år med gele. Jag har så många otestade lack och så många testade lack som jag längtar efter så jag hoppas kunna visa många manikyrer framöver!

Hoppas ni haft en bra helg! Jag har inte gjort särskilt mycket faktiskt, bara tagit det lugnt. Vi åkte och badade igår, jag älskar att bada!

Men nu, äntligen, ska jag visa er ett så himla läckert lack! I flaskan ser det blått ut med lila skimmer i som skiftar i solen. På naglarna ser det mer lila ut än blått tyvärr. Men jag tycker det platsar in på blå måndag ändå.










Jag bjuder på en bildbomb! Jag har målat med två lager, det torkade fint och lätt. Det var väldigt lätt applicerat. Lacket har jag köpt på Heathrow flygplats tror jag, på väg hem från London förra året. Alltså jag blev faktiskt kär i lacket i flaskan men älskar det lika mycket på naglarna. Kanske inte det mest somrigaste lacket ni sett, men vad gör det?

Jag hoppas ni är med idag och kommenterar och lägger till länk! Jag ska på spinning efter jobbet men kikar in imorgon kväll.



Kommentarer

  1. Läckert - det är ett sådant där blålila som ligger precis mellan färgerna, ser jättefint ut på! =)

    SvaraRadera
  2. Ja det här är verkligen läckert!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg