Blå måndag: Deltagare 11 juli

Godkväll!

Vad många ni är som var med idag! Så roligt att se, jag har kikat in hos er och här kommer en sammanfattning :)

Lottsky  är först ut med ett härligt blått lack från Vitry. Aldrig hört talas om märket ens.. Men jag ser att du har semester, gu så härligt!

Zophie visar ett lack jag köpt själv men inte testat än. Essie - Starry starry night. Ser otroligt fint ut iaf :)

Emma visar en fierce blå eyeliner! Jösses vad jag älskar blått på ögonen! Riktigt snyggt.

Vandrargenomfärger visar ett snyggt lack från Essie. Jag gillar Essie!


Kerstin visar ett snyggt somrigt lack från Depend.

Sminkan visar ett lack från OPI, som jag inte ens visste fanns. Jag har varit ute så länge nu att jag inte har koll på kollektioner ens på mainstream märken. Ser fint ut!


Tack alla fina för att ni var med idag! Det var så roligt att måla naglarna igen.

Kommentarer

Populära inlägg