Blå måndag: Illyrian Polish - Ours is the magic

Godmorgon!
Självklart ska vi ha blå måndag trots att det är annandag påsk! Idag är första gången jag ska äta påskmat iår, vi ska hem till min syster och gosa med världens finaste unge. Jag ska försöka köpa en traktor till honom i påskpresent, men jag hittade ingen igår.

Nu till något annat, idag ska jag visa er ett jättefint lack! Fått i världens finaste grupp på Facebook! Detta lack är fint blått med lite glitter i, riktigt läckert. Problemet för mig var formulan och sen torkade det aldrig. Men torktiden beror på mina gelenaglar, det blir så ibland. Det är tre lager på naglarna och jag har vitt under.






Jag verkligen älskar såna här färger dock!

Hoppas ni haft en fin påsk, jag har vilat upp mig och ätit god mat. En promena har jag hunnit med (!) och shoppade lite på stan med bästis igår som hälsade på från Göteborg.

Är ni med idag så lägg gärna till länk och kommentera gärna. Glöm inte att ni kan vara med via instagram och även visa smink!



Kommentarer

  1. Hej det finns ingen knapp att klicka på, så kan inte lägga in.

    SvaraRadera
  2. Väldigt trevligt lack! =) Finns ingen InLinkz knapp så jag lägger in en länk här:http://lottskypottsky.blogg.se/2016/march/vem-sager-att-gratt-maste-vara-trist.html

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Och jag är med: http://skimmerskuggan.blogspot.se/2016/03/bla-mandag-med-isadora-hot-legs.html

      Radera
  4. Hittar inte heller någon knapp... så här kommer min länk http://marinamake.blogspot.se/2016/03/nfu-oh-nr-069.html.

    Och ditt lack är superhärligt! Vad härligt att du fick lite påskmat till slut!

    SvaraRadera
  5. Hej nu så funkar det. Ditt lack var jättefint. Mitt är ju inte "ett" lack direkt, hoppas det är ok.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg