Notd: Depend 313

Godmorgon!
Jag hoppas ni mår bra, det gör jag. Idag ska vi iväg och äta brunch, som jag ser fram emot det! Det går jättebra på nya jobbet förresten, trivs verkligen. Pluggandet går sådär, jag har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och ta tag i det. All stress från det tidigare jobbet har gjort mig lite knäpp. Men jag ska försöka, annars får jag väl maila skolan och fråga om halvfart kanske.

De här bilderna är från juli förresten och jag hade inte tagit kort på vad lacket heter.. Jag trodde inte jag skulle minnas men googlade på Depend 313 och hade helt rätt haha, nörderi på hög nivå!

Detta lack kom alltså sommaren 2014 om jag inte minns fel och är ett fantastiskt fint lila lack med grönt skimmer i! Tror det täcker på två lager om jag inte minns fel och formulan är riktigt trevlig. Var länge sen jag lackade med ett Depend nu faktiskt.






Hoppas ni har det bra som sagt, på måndag hoppas jag att jag kan visa blått! Ska måla lite imorgon.
Puss och kram sweeties

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg