Notd: Essie - Frock'n roll

Godmorgon!
Här har det snöat i nästan ett dygn nu, riktigt mysigt ute! Älskar snön när det är mörkt, det ljusar upp så himla mycket. Hatar dock slask och blask så det där är ju en balansgång.

Idag ska jag och sambon fira med champagne och god middag att jag fått nytt jobb och att jag kommit in på komvux!

Men jag tänkte visa lite bilder ur arkivet först, detta är ett Essie lack jag bar i september under den perioden jag hade egna naglar. Jag har för mig att det är två lager och att det torkade alldeles utmärkt. Essie brukar ha riktigt bra formula. Färgen kanske ser trist ut men jag trivdes ovanligt bra!




Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

  1. Låter som ett bra sätt att fira på!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får ett trevligt firande ihop! :)
    Essie har släppt mycket fint på sistone, äger dock bara ett enda Essielack så är lite sugen på att skaffa några fler! Detta är en god kandidat :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg