Blå måndag: Catrice - George Blueney

Godmorgon!
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag! Varit på bröllopsmässa och sen testat brudklänningar.. Det börjar närma sig! Måste försöka hitta en salong att hjälpa mig med håret, vill ju ha en annan färg än den röda jag har idag.

Men nu till blå måndag! Detta lack har jag använt förut men det är några år sen. Inhandlat i Riga om jag inte minns fel.







Är ju drottningen av torrhet också.

Hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera! Energin har nästan kommit tillbaka helt så nu känner jag att jag har tid att kolla in hos er.

Kommentarer

  1. Oh så snyggt - svärtade lack med skimmer är så läckert. Är med idag med ett betydligt mesigare blått. :)

    SvaraRadera
  2. Läcker mörkblå färg-kan tänka mig att den är riktigt snygg till mörka jeans och hårfärgen du har idag =) Hoppas att du hittar en salong som kan hjälpa dig med håret.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint skimmer! Och himla roligt m bröllopsplanerna :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med, med lite av en besvikelse. Fint ändå, men inte vad jag hade hoppats på. Här är torrisen nummer 2. Shit, det här vädret är inte bra för naglarna, nagelbanden eller stackars händerna. Hjälper knappt att smörja.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Catrice har många fina lack, synd att de är lite svåra att få tag på här bara!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg