Blå måndag: Mosaic gele med glitter

Godmorgon!
Tog lite sovmorgon den här måndagen, förlåt. Bilade till Göteborg i fredags för att hälsa på en vän och kom tillbaka igår kväll. Hade ingen tanke på att det var måndag idag förrän jag vaknade imorse. Börjar jobba kl 15 så tid finns ju.

Idag tänkte jag visa mina gelenaglar jag gjorde i torsdags hos Elin (kolla in @sleepyelin på Instagram). Jag älskar de här naglarna! Teal färg med glitter som dessutom är holografiskt i solen. Kärlek!






Så snyggt!

Jag hoppas ni är med idag, trots min lilla försening. Lägg gärna till er länk och lämna gärna en kommentar. Det betyder jättemycket för mig.



Kommentarer

  1. Klart man är med! :) Lacket du har på dig verkas ju superläckert! Elin är så duktig!
    Jag visar ett ryskt lack som är marinblått jelly med rött glitter. :D

    SvaraRadera
  2. Superfina naglar! Och härligt med gbg-helg :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig turkos/teal. Börjar längta efter sommaren.

    SvaraRadera
  4. Ha vadå försening säjer hon som kommer in nästan 21.30.
    Ditt lack är jättefint likaså dina händer.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg