Blå måndag: H&M - Nocturne

Godmorgon!
Jag har varit sjuk hela helgen i magprobem/magsjuka så har legat i soffan. Idag mår jag bra och ska jobba ikväll. Jag hoppas ni har haft en bättre helg!

Idag tänkte jag visa ett lack från nya H&M Beauty, och det är riktigt jäkla snyggt! Jag var bara tvungen att köpa detta när jag såg alla instagram bilder på det för några veckor sen. Detta är två lager på redan blåa naglar (förra veckans post) men tror kanske det skulle varit tre lager om jag haft naturella naglar.







Jag tycker detta är så himla snyggt! Jag råkade dock skära mig i nagelbandet när jag skulle ta bort lite, förlåt för det!

Jag hoppas ni är med idag och visar blått, lägg gärna till er länk! Jag ska försöka kolla in hos er, men stresshjärnan mår inte så bra så det kan hända att jag glömmer det helt. Jag ber om ursäkt och hoppas det vänder snart.



Kommentarer

  1. Oj, krya på dig!

    Lacket ser urfint ut :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint lack och krya dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart mår bättre! Och jämrans snyggt lack :)

    SvaraRadera
  4. Trist att höra att du inte mått bra, skönt att det är bättre nu i alla fall! Nocturne är verkligen galet snyggt, så glad att jag också köpte det :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg