Blå måndag: China Glaze - Sleeping under the stars

Godmorgon!
Ursäkta min frånvaro förra veckan men jag var sjuk hela veckan, åkte på världens förkylning och var hemma från jobbet två dagar. Sen jobbade jag hela helgen. Och underbara Karin som ger mig koderna ligger på sjukhus med sin son så jag fick koden först nu.

Hoppas ni mår bra, nu har vi gått in i oktober, träden ser så fina ut! Denna måndag visar jag ett jättefint lack från China Glaze. Ja det var iaf vackert i flaskan, på nageln faller det lite platt måste jag erkänna. Det är Sleeping under the stars, ett blått lack med lila skimmer i men skimret syns bara i flaskan.




Hoppas ni är med och visar blått idag! Massor med kärlek och kramar

Kommentarer

  1. Jag har precis publicerat dagens bidrag. Så fint. :) Sleeping Under the Stars kunde ha varit kul. Synd när skimret försvinner på det där sättet. Hoppas du får en bra dag. :)

    SvaraRadera
  2. Oj det som såg så fint ut i flaskan..min ser ut som ett barn gjort den..men visar den iaf.

    SvaraRadera
  3. Attans persilja att skimret försvann, för jag gillar verkligen den här typen av silver, men det var rätt fint iallafall. Håller också tummarna för Karin med familj.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint! hoppas du blir ordentligt frisk snart!

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint, men trist att skimret inte syntes så mycket. Har inte hunnit testa mitt än, men visar ett annat lack från samma kollektion idag :) Hoppas du mår bättre!

    SvaraRadera
  6. Vad trist att skimret inte syns på naglarna!

    SvaraRadera
  7. Snyggt men lite synd att inte skimret kommer fram mer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg