Blå måndag: OPI DS - Magic

Varmt välkomna tillbaka till blå måndag! Som jag saknat detta!

Som ni sett så har augusti varit väldigt tyst från mig, vi var i USA i 16 dagar och njöt fullkomligt av livet och sen har jag haft semester. Börjar jobba på tisdag igen. I fredags friade min sambo till mig! Så denna helg har vi firat lite och jag har pluggat massor med körkortsteori. Förhoppningsvis tar jag körkort i veckan.

Idag visar jag mina egna naglar! Jag har tillfälligt tagit bort gelen eftersom min nagelterapeut åker på semester så tänkte jag passa på att använda alla mina lack som alltid står. Lättare att använda glitter på dina egna naglar tex. Men det är däremot Elin som målat mina naglar direkt efter vi tog bort gelen.

Detta är alltså tre lager av OPI DS Magic. Jag har visat det förr och jag säger samma nu som då - det är magiskt vackert! Jag har fått flera komplimanger från okända människor :) Det skiftar lite mellan blått och lilablått i vissa ljus och jag älskar det. Mitt är köpt på nailsupplies.us, lite billigare där än i svenska butiker.







Så himla fint!

Jag hoppas ni är med idag och inviger denna period med blåa lack eller sminkningar! Lägg till er länk och kommentera gärna så kollar jag in hos er senare!

Ha en fantastisk måndag!




Kommentarer

  1. Härligt att du är tillbaka, sett att du haft det mycket bra med allt :) Saknat dej och dom blåa Måndagarna. Lacket du visar på dina fina naglar är supervackert. Varför har du material på så fina naglar? Än en gång välkommen hem och grattis!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka =) Vilket lack, verkligen magiskt. Gillar den här typen av klarblått =)

    SvaraRadera
  3. Så kul med förlovningen och välkommen tillbaka! Vackert lack är det med! =)

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis ❤
    Helt underbart vackert lack som står på min önskelista ☺ här blir det "naket" idag pga jobb men imorgon kanske det blir blått ��

    SvaraRadera
  5. Detta har jag missat!! Är med nästa gång! ! ! Grattis till förlovningen!

    SvaraRadera
  6. Galet snyggt och dina egna naglar är ju jätte fina och lagom långa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg