Eotd: Makeup revolution Iconic palett

Halloj!
Det blev visst paus med allt bloggande, inte bara blå måndag. Jag har jobbat sju dagar på rad och varit upptagen varje dag efter jobbet den här veckan så har inte haft orken. Men idag är jag ledig och tänkte visa er en sminkning från maj.

Jag har använt Makeup revolution Iconic palette 1 & 3, vilket sägs vara dupes för Urban Decay naked paletterna, jag har inte de från UD så jag kan inte jämföra. Hur som så gillar jag verkligen Iconic paletterna, speciellt nr 3 som har en del lättarbetade nyanser. Med en primer under sitter de dessutom mycket bättre och pigmentet kommer fram mer.






Skulle varit en bild till men det här programmet ville vända på den igen.. Jag måste nog lära mig PS.

Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

  1. Riktigt användbara och fina paletter. Supersnygg makeup! :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Är väldigt nyfiken på dessa skuggor

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag tycker också om dessa paletter :) Några skuggor är lite smuliga, vilket jag stör mig lite på, men överlag är de bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg