Notd: Fixade naglar del2

Godmorgon och glad midsommar!
Hoppas alla får en fantastisk dag, jag ska ut till min syster och grilla och äta jordgubbstårta! Det regnar här just nu, men det gör mig inget.

Jag fixar ju mina naglar hos världens bästa Elin som sitter på en salong i Stockholm och sist vi gjorde om dem valde vi en neutralare färg så att jag lättare kunde lacka över med mina privata nagellack. Jag måste säga att jag inte gillade den här färgen alls i flaskan men på min nagel var den hur fin som helst! Elegant på något sätt, ja jag gillar den. Kommer nog välja samma i framtiden. Elin är väldigt uppbokad så jag har tyvärr inte tid förrän i början på juli igen så mina naglar hinner växa som bara den tills dess!

När jag åker på semester ska hon få fixa om naglarna precis innan jag åker och då tänker jag välja att göra de längre och snyggare, eftersom de då inte behöver hålla på jobbet!



Just nu är naglarna täckta med ett Zoya lack men under så ser de alltså ut sådär. Riktigt fint!

Trevlig midsommar igen, massor med kramar!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg