Grön onsdag: Toxic apple

Hello!
Hoppas ni mår bra, jag har en sån himla bra onsdag! Först hade jag körlektion, första gången på 70 väg och det gick hur bra som helst :) Sen fick jag testa att fickparkera för första gången och det gick också jättebra! Körläraren sa vid ett tillfälle "Är vi ute och övar eller är vi på väg till uppkörning?" Haha, det glädjer verkligen mig! Jag har sagt att jag ska ha körkort i september och som det ser ut nu så kommer det ju gå galant! Ska boka risktvåan snart också. Sen fick jag lönebeskedet, och det gjorde mig ännu gladare!

Men nu till något annat, grön onsdag! Jag ska vara med för första gången på ett tag, med lika kassa bilder som vanligt haha. Det här vägrade dessutom torka på mina naglar så jag hade inte ens manikyren.. Men det är två lager Nordic Cap den vita och tre lager Models Own - Toxic apple. Ett urläckert neonlack!






Som ni ser är bilderna tyvärr ganska kassa :(

In och kika hos Karin för fler gröna manikyrer och kanske någon sminkning! 

Ha en fantastisk onsdag!
Massor med kramar!

Kommentarer

  1. Härligt att det gick bra med körningen, du fixar säkert körkortet galant :D Och riktigt läcker neon på dina naglar med!

    SvaraRadera
  2. Det var neonigt det =) Håller en tumme för dig med uppkörningen =)

    SvaraRadera
  3. Älskar neoner, ursnyggt. Lycka till med körkortet.

    SvaraRadera
  4. Älskar neoner, ursnyggt. Lycka till med körkortet.

    SvaraRadera
  5. Jättehärligt lack! Men så trist att det aldrig torkade!

    SvaraRadera
  6. Snyggt lack , synd att det inte torkade dock , och lycka till med körkortet:)

    SvaraRadera
  7. Vad kul att det går så bra med körningen :)
    Lacket ser kanon snyggt ut men trist att det inte ville torka ordentligt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg