Kaffemuggar

Godkväll! (Telefonen ville autocorrecta till fiskbullar...)
Något jag älskar att shoppa till lägenheten är kaffemuggar! Har alltid gillat muggar med tryck på så när jag för en vecka sedan var inne på Inn och Finn hittade jag självklart något att köpa med mig hem! Köpte faktiskt två andra muggar förutom de här, men vill helst visa dessa! Nu är vi inte make och maka men jag älskar muggarna ändå! Jag älskar kaffe också, blir lätt för många koppar under dagens gång. 


Har ni något ni gillar att köpa? 

Jag mår fortfarande ganska illa så jag blir hemma imorgon med. 




Kommentarer

  1. Jag hade snott mustasch-muggen så mrs jag är! Förutom nagellack har jag dille på att på köpa t-shirts och tröjor och BÖCKER!!! Inget bibliotekskort för den här tanten inte.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg