Deltagare blå måndag 25 maj

Oj vad många ni var som var med igår!
Inlägget kommer idag då jag jobbade sent igår och sen hade annat i huvudet. Tack för alla komplimanger på min sminkning, blir så himla lycklig av era fina kommentarer! Kärlek till er alla!

Först ut var AnnKicki som visar ett snyggt döskallelack! Fina naglar har hon också!

Lottsky visar också smink, snyggt!

Zophie visar ett av mina favoritlack, Teal of fortune från WnW. Så himla snyggt!

Emelie visar ett härligt somrigt lack från Yves Rocher. Jag har inga själv av märket än men blir lite sugen!

Honmednaglarna visar ett riktigt snyggt lack från China Glaze, det verkligen rycker i köptarmen här borta!

Malin är med via Instagram och visar ett jättefint Dance Legend, snyggt!

DaPerley visar en jättesöt manikyr med både blått och rosa. Blir sugen på godis!

Tovesnails visar också ett lack från China Glaze, de gör verkligen fina lack!

och sist men absolut inte minst har vi Kerstin som visar ett superfint OPI lack.. Måste köpa lite OPI och China Glaze snart känner jag!


Som sagt, tack alla för att ni var med på blå måndag! Ha nu en bra vecka så hörs vi när vi hörs.


Kommentarer

  1. Jag var också med men kunde inte lägga in länken. :) Var nog för sent ute.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg