Deltagare blå måndag 27 april

Hej på er!
Idag har jag jobbat och direkt efter jobbet stack jag till gymmet för att träna ben! Gick bra och nu är jag sådär mör/trött i kroppen som jag nästan alltid blir efter gymmet. Tränade armar och axlar i fredags och det sitter fortfarande i! Har börjat tänka på kosten och träningen igen,  börjar äntligen må bra i själen efter skitjobbet.

Men nu till er! Vad många ni är, blir alldeles glad i själen!

Först ut är AnnKicki som bär ett urläckert Essie lack! Sugen på att köpa detta faktiskt :)

Zophie visar lite glitter från Sally Hansen. Snyggt!

Gelic visar ett strukturlack från ett märke jag aldrig hört talas om innan, jag tycker det är snyggt!

Lottsky visar blått och brunt, en oväntad kombo som jag tyckte om och med lite blommor dessutom

FrökenNilsson är med via instagram och visar ett skitsnyggt Happy Hands nagellack, så synd att de slutat tillverkas..

Karin visar ett riktigt fint picturepolish lack, vill ha!

Pamsan bär ett underbart lack från Delush Polish (jag fick hela kollektionen av min syster i julklapp) och det är hur jäkla snyggt som helst!

Malin visar ett babyblått lack från Depend, snyggt!

Nailtastic bär ett IndigoBananas lack som ser jättefint ut. Jag är sugen på det här märket.

Emelie har Zoya att visa, jag gillar verkligen Zoya!

Och sist men inte minst har vi Kerstin som har smink att visa! Jag älskar smink! Och den här färgen dessutom..


Det var alla för den här gången, tack igen för att ni är med! Det gör bloggandet så roligt när en får respons! Jag tänker själv bli bättre på att kommentera hos andra och vara med på tex Grön onsdag oftare.

Ha nu en fortsatt trevlig vecka så ska jag försöka blogga lite mer.
Kram!




Kommentarer

Populära inlägg