Deltagare blå måndag 20 april

Hej på er!
Jag vet inte varför mitt inlägg blev som det blev, kanske för att jag skrev in länken innan jag skrev texten och sen fyllde på med text och bilder. Jag vågar inte göra några ändringar då jag inte förstår mig på html.. Men jag är glad att ni försökte se bilderna och läsa inlägget ändå!

Nu ska jag kika in hos er, jag vet det är onsdag, men jobbade sent igår.

Lottsky är först ut med lite jox som hon själv uttrycker det! Fint!

Linnea visar ett jättefint blått lack från CBL. Tror det är första gången hon är med också så välkommen!

Mymixednailpolish visar ett snyggt Maybelinne lack!

Zophie bär ett riktigt snyggt Zoya lack, det riktigt kryper i köptarmen!

Honmednaglarna bär ett fint IsaDora lack, klassisk blå färg, snyggt tycker jag!

Karin visar Big smoke från ButterLondon. Jag älskar det!

Gelic har lite nailart att visa, snyggt!

Pamsan visar också ett CBL lack! Riktigt snyggt!

Kerstin har ett Depend lack på naglarna, ser fint ut!

Tack alla som var med den här veckan, ni visar så otroligt fina manikyrer allihoppa!

Massor med kärlek!

Kommentarer

Populära inlägg