Deltagare blå måndag 13 april

Hej på er!
Vad många ni var som var med igår! Jag hade inte tid att kolla era bidrag utan jag gör det nu. Jag var ledig igår, gjorde mina naglar och sen på kvällen bokade vi biljetter till USA! Vi ska åka till Florida och New York, i två veckor totalt och jag tror det kommer bli hur bra som helst!

Men nu till er!

Först ut var Zophie och hon bär ett jättefint Essie lack. Det var hennes födelsedag igår så in och gratta nu!

Lottsky har gjort en manikyr med effektlack, snyggt!

NailtasticAnne bär Barry M. Jag älskar Barry M faktiskt, bra val!

Skimmerskuggan visar ett fint OPI lack, mitt har jag inte använt än, men det är så fint!

Karin (som alltid ger mig koderna så ni kan lägga till er länk <3) visar ett danskt indielack, tycker det är hur fint som helst!

Pamsan bär ett LA girl lack, ser riktigt fint ut! Älskar skimret!

Vandrargenomfärger visar ett Lilypad Lacquer som ser jättefint ut.

Emma bär Peita polish, ett märke jag aldrig hört talas om men jäklar vilket fint lack!

Emma är med igen, med blått och glitter. Också riktigt fint!


Många fina blåa lack visar ni! Visste ni att jag inte alls var så förtjust i blått förr? Nu delar det första plats med grönt :)

Ha en underbar tisdag, jag ska strax åka till jobbet och jobba sent!

Kommentarer

Populära inlägg