Blå måndag: Eotd med Tuch

Hej!
Måndag igen.. När jag skriver detta är det som vanligt söndag kväll. Jag har haft en ledig helg, eller jag har iaf inte jobbat.. Idag har vi firat världens finaste ett åring och sen shoppat galet mycket på Ikea till nya lägenheten. Jag ser inte alls fram emot min kommande jobbvecka :S

Men nu till någonting roligt! I lördags åkte jag hem till en kompis för tjejkväll. Jag passade på att sminka mig och valde blått så det kunde vara med på blå måndag. Mina naglar har gått sönder lite och jag har ny tid på onsdag.







Ansikte:
IsaDora Face primer
Yves Rocher Youthful glow foundation
Tikei mineral foundation
Nars Laguna
Nars Orgasm
Nars Alabaster glow

Ögon:
Urban decay primer potion
Make up store M/S Smog
Make up store M/S Tuch
Make up store M/S Muffin
Make up store eyepencil Deep blue sea
Make up store cake eyeliner black
IsaDora Precision mascara black

Älskar den här skuggan, den är vackert blå men blir brun när man suddar ut den. Riktigt läckert och ögonpennan är en klar favorit.

Hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera! Jag ska försöka hitta energin att kolla in hos er, men februari har varit den tyngsta månaden sen min mamma dog 2008. Jag hoppas verkligen det vänder nu.




Kommentarer

  1. Snyggt! Och jag blir så avis på alla som kan få till en eye liner så perfekt! =)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Om jag åker till Stockholm någon gång tror jag att jag kommer tvinga dig att lära mig att sminka mig ;)

    SvaraRadera
  3. Men hur snygg är inte du då? Superfint!

    SvaraRadera
  4. Alldeles fantastiskt fint! Jag kör också på öga idag :)

    Hoppas att de vänder för dig snart, med februarideppen <3

    SvaraRadera
  5. Jättefin sminkning! Har suktat efter Tuch hur länge som helst men den verkar ha utgått ur sortimentet och jag hittar den inte någonstans :(

    SvaraRadera
  6. Tuch är magisk, min absoluta favoritskugga från MUS! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg